Loading...

niedziela, 24 lutego 2013

Milosne paznokcie



Valentine's Nail! 

          Do you love the Valentine's Day as much as I love it? I love this time! Maybe because I like the red color and roses smell filling my room .. Or maybe because on this day you can see so much couple in love walking on the streets? By defining me I can name myself 'the incorrect romantic person'. I think that explain everything ;)

           If we are talking about nails I used too dark base color making hearts too little distinguished oneself of the background. On the thumb you can write the name of your beloved!

Paznokcie walentynkowe!
          Czy wy tak samo mocno kochacie walentynki jak ja? Ja uwielbiam ten czas, moze dlatego, ze lubie kolor czerwony i zapach roz w moim pokoju.. Albo moze dlatego, ze w ten dzien widzi sie na ulicach tyle zakochany par? Definiujac mnie mozna mnie nazwac niepoprawna romantyczka, to chyba tlumaczy wszystko ;)

          Co do zdobienia to uzylam zbyt ciemnego koloru bazowego przez co zbyt malo wyrozniaja sie serduszka na tym tle. Na kciuku mozecie napisac imie waszego ukochanego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.