Loading...

wtorek, 12 marca 2013

Rozciaganie ucha- wlasne tapery/rozpychacze



          I saved some money on handmade tapers. You can do them with modeling clay or purchased in specialty stores I bought a wooden brushes to paint, different thickness and peeled them with a knife, giving the desired shape. Take care about hygiene, don't do this by dirty hands. I tried to keep clean, and the resulting taper pour it over with saline.

          At the beginning I wanted to stretch my ear's hole by adding still further barbell, but don't do it, because the hole becomes uneven. Before you will take for it read a lot about it, go to the salon piercing, talk with someone experienced.

           I tried to stretch the ear up to 1-2 mm per week, but sometimes it took longer, not worth it to be in hurry.

Take care!

          Zaoszczędziłam kilka złotówek na własnych taperach, możecie je robić z modeliny lub zakupić w sklepach specjalistycznych, ja zaś kupiłam drewniane pędzelki do malowania, różnej grubości i strugałam je nożem, nadając odpowiedni kształt. Zadbajcie też o higienę, nie róbcie tego brudnymi rękoma, ja starałam się zachować czystość, a powstały taper polałam solą fizjologiczną.

          Na pocz
ątku chciałam rozciągać ucho sztangami poprzez dodawanie to wciąż kolejnych, jednak nie róbcie tego, bo dziurka staje się nierównomierna. Zanim się za to zabierzecie dużo o tym poczytajcie, przejdźcie się do salonu piercingu, porozmawiajcie z kimś doświadczonym.

Starałam się rozciągać ucho maksymalnie 1-2 mm na tydzień, jednak, czasami wszystko u mnie trwało to dłużej, nie warto sie tutaj spieszyc.

Dbajcie o siebie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.