Loading...

środa, 1 maja 2013

AVON nailwear pro+ PASTEL PINK


Today I decided to introduce you polish: Avon nailwear pro + Pastel Pink, which I add to the list of my duds. Unfortunately, it will be another bad comment about Avon's laquer. Before writing this note I was looking for opinions of other people, I was wondering if only I got so horrible of quality lacquer. However, I didn't been wrong- a lot of people have written what about I was thinking using it. I don't remember how much it costed, but at this moment I wouldn't even buy it in the promotion. Greater satisfaction would give me a shopping at the market..Dzisiaj postanowiłam przedstawić wam lakier Avon nailwear pro+ Pastel Pink, którego dopisuję do listy moich bubli. Niestety będzie to kolejny zły komentarz na temat lakierów z Avonu. Przed napisaniem tej notki przeglądałam opinie innych osób, byłam ciekawa, czy tylko mi się trafił się tak okropny jakościowo lakier. Jednak się nie myliłam- wiele osób pisało to o czym i ja myślałam użytkując go. Nie pamiętam nawet w jakiej cenie on był, ale w tym momencie nie kupiłabym go nawet w promocji. Większe zadowolenie sprawiłyby mi zakupy na bazarze..


What's wrong with this polish nail?
First of all, the order is made ​​on the basis of catalog, and there colors are almost always false. I've never heard and never was happened to me that someone ordered the laquer, and color was the same like in the catalog or even similiar ..

What's made this bad assessment?
Especially disappointed me consistence- it's very rare. It's only the one polish which I don't how to use. Spills on the nail, and when we take it too little of laquer on our brush, it is not enough for half the nail.
Co z tym lakierem jest nie tak?
Przede wszystkim zamówienie jest wykonywane na podstawie katalogu, a tam kolory praktycznie zawsze są zakłamane. Nigdy nie słyszałam o tym, ani też mi się to nie przytrafiło, aby ktoś zamówił lakier, który był taki jak w katalogu, albo nawet przybliżony..

Co zawazylo na takiej ocenie?
Szczególnie zawiodła mnie konsystencja, jest ona bardzo rzadka, jest to jedyny lakier z którym naprawdę nie wiem jak się obchodzić. Rozlewa się on po płytce, a jak weźmiemy go za mało, to nie starcza na połowę paznokcia. 


The biggest disadvantage:
It's the end result- not delights. I lost a lot of time to presented somehow my nails- all in vain, that costed me a lot of nerves. After the first layer on our nail are only smudges, color absence. I had to put 3 layers on nails to somehow them look, however, I wanted to put another .. I gave up I didn't done anything with them, because every another layer extend the drying time. I painted the nails on the morning and at the night on my nails could see different patterns because laquer didn't want to dry at all.. Well, the polish didn't want to cooperate with me and I remember this day as a nightmare. I will never return to this laquer and probalby I will not even consume this bottle..
       Najwieksza wada:
Największą wadą jest efekt końcowy- w ogóle nie zachwyca. Straciłam naprawdę dużo czasu, aby paznokcie jakkolwiek się prezentowały- wszystko na marne, a kosztowało mnie to wiele nerwów. Po pierwszej warstwie na naszej płytce są same smugi, a koloru brak. Musiałam nałożyć aż 3 warstwy, żeby paznokcie jakos wyglądały, jednak i tak chciałam nakładać kolejną.. Odpuściłam sobie i nie robiłam już z tym nic, bo każda kolejna warstwa przedłuża schnięcie o spory czas. Pomalowałam paznokcie z rana, a do nocy na moich paznokciach mogły odciskać się różne wzorki. No cóż, lakier nie chciał w ogóle ze mną współpracować i wspominam ten dzień jako koszmar. Nigdy nie wrócę do tego lakieru, pewnie nawet nie zużyję całej buteleczki..


7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za Avonem, cena nieadekwatna do jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! Wiele tańszych lakierów jest lepszej jakości..

      Usuń
  2. Szkoda że jakościowo taki zły, bo kolor ma przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nawet kolor nie spodobał, więc nawet nie mam nad czym ubolewać :D

      Usuń
  3. kolor ładny, ale szkoda, że robi takie smugi/prześwity

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj faktycznie daje fatalny efekt, a kolor się nie wydaje taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi kolor nie podpasował, jest taki mdły, zwyczajny, żadnego porywu.. w dodatku te prześwity, jedynie mam chęć wrzucić go do kosza..

      Usuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.