Loading...

wtorek, 4 czerwca 2013

Golden Rose Paris #236



Today I would like to show you Golden Rose Paris #236.
How do you think it behave oneself? Or maybe you already got it in your pix?

Dzisiaj chciałabym wam pokazać Golden Rose Paris #236. 
Jak myślicie? Jak się sprawdzi? A może macie go już w swoich szkatułkach?




Colour
: According to me it's perfect, really delicate, pastel tone. I don't like neon- too vivid colours so this lacquer is a jewel for me something what I was looking for for long time. Colour is toned down but at the same time good pigmented. On the pictures it's can come a little bit in azure even I can say it's a mix a bright green and azure but more coming on delicate green grassy.

Bottle: I have to say it's a really good idea that bottle it's inspired and looks like Eiffel tower refers to it by nothing but shape. But I noticed a disadvantages about it, a handle is as for me too short, a brush the same- really little it was uncomfortable for me. Wasn't it a problem for you?



Kolor: Według mnie jest idealny, bardzo delikatny, odcień pastelowy. Nie lubię neonowych- zbyt jaskrawych kolorów, tak więc ten lakier jest dla mnie skarbem, czymś co naprawdę przez długi czas szukałam. Kolor jest bardzo stonowany, ale zarazem dobrze napigmentowany. Na zdjęciach może wpadać lekko w błękit, w sumie mogę nawet powiedzieć, że jest to mieszanka lekkiej zieleni i błękitu, ale bardziej wpadająca w delikatną zielonkę :)

Buteleczka: Według mnie jest to bardzo fajny pomysł, że buteleczki są wzorowane na Wieżę Eiffla, nawiązują do niej poprzez sam kształt, jednak ja zauważyłam w tym także wady, rączka jak dla mnie jest za krótka, pędzelek tak samo- bardzo drobny, było to dla mnie niekomfortowe. A wam to nie przeszkadzało?


11 komentarzy:

  1. śliczny kolor :)
    świetne wzorki na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo łądny kształt paznokci a kolorek na nich rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wypada solo jak i ze zdobieniami :) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek;) w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, ale osobiście za nim nie przepadam. Słabo mi kryje paznokcie niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na krycie zaś nie narzekam :) a co do koloru, to się zgodzę :)

      Usuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.